منتشر شده در دیجیاتو | باز نشر: جعبه فناوری

توجه به شایعاتی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده، احتمالاً به‌زودی چند ویژگی‌ جدید به کنسول‌های خانواده پلی استیشن 4 اضافه خواهد شد که تاکنون جای آن‌ها بسیار خالی بوده است.


پلی استیشن 4


با وجود اینکه آرام آرام به پایان نسل هشتم کنسول‌ها نزدیک می‌شویم و توجه اکثر دوستداران بازی‌های ویدئویی نیز به کنسول‌های نسل جدید جلب شده، سونی مشغول تست چند ویژگی جدید روی پلی استیشن 4 است. این چند ویژگی‌ جدید در طول سال‌های گذشته بارها از طرف کاربران درخواست شده بود و این شرکت ژاپنی ظاهراً خواسته‌ها را جدی گرفته است.

با در نظر گرفتن شرایطی که در آن قرار داریم، به نظر می‌رسد منطق مسئولان سونی برای اضافه کردن ویژگی‌های جدید در روز‌های پایانی عمر پلی استیشن 4، این ضرب المثل قدیمی بوده که می‌گوید: «دیر رسیدن بهتر از هرگز نرسیدن است.»

پلی استیشن 4

یکی از کاربران توییتر که با نام Tidux شناخته می‌شود، با انتشار یک توییت مدعی شد به زودی و با انتشار یک به‌روزرسانی، چهار ویژگی جدید به کنسول‌های خانواده پلی استیشن 4 اضافه خواهند شد. این چهار ویژگی جدید قابلیت ساخت لیست آرزو (Wishlist) و هدیه دادن بازی‌‌، نمایش ارقام مختلف (از جمله میزان زمان سپری شده) مربوط به بازی، نمایش پیشرفت در جمع آوری تروفی‌ها و پین کردن بازی در داشبورد هستند.

اگر این شایعه حقیقت داشته و سونی مشغول تست این ویژگی‌ها باشد، احتمالاً در آینده شاهد انتشار یک به‌روزرسانی بزرگ برای کنسول‌های پلی استیشن 4 خواهیم بود. البته این موضوع هنوز از طرف هیچ یک از منابع رسمی مورد تایید قرار نگرفته است. با اینحال، نباید فراموش کرد که کاربر Tidux سابقه خوبی در فاش کردن اطلاعات دارد.

برای مثال، Tidux درست یک ماه پیش از اضافه شدن قابلیت تغییر نام کاربری به PSNاز رخ دادن چنین اتفاقی خبر داده بود. در پایان، لازم به ذکر است که جدیدترین به‌روزرسانی پلی استیشن 4 نسخه 6.51 بوده است که یک ماه پیش منتشر شد.