اطلاعات تکمیلی درباره صفحه‌نمایش گلکسی S8 منتشر شد

شنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۵، ۰۷:۰۷ ب.ظ





اطلاعات تکمیلی درباره صفحه‌نمایش گلکسی S8 منتشر شد

به ادامه مطلب مراجعه کنید


گلکسی S8 منتشر شد


Untitled-1

در سال‌های گذشته شرکت سامسونگ هر بار دو مدل از گوشی‌های گلکسی S خود را وارد بازار کرد. یک گوشی با صفحه‌نمایش تخت و یک گوشی هم با صفحه‌نمایش خمیده. اما امسال در بسیاری از خبرها و شایعات می‌خوانیم که قرار است گلکسی S8 در قالب دو گوشی که هر دو صفحه‌نمایش خمیده دارند وارد بازار شود.

حال یک منبع دیگر در کره جنوبی (یک نشریه در حوزه سرمایه‌گذاری) این موضوع را تایید کرده و گفته هر دو مدل گلکسی S8 صفحه‌نمایش خمیده خواهند داشت اما اندازه صفحه‌نمایش در این مدل‌ها متفاوت خواهند بود.

در خبرهای قبلی خوانده بودیم که احتمالا دو مدل خمیده را شاهد خواهیم بود که یکی از آن‌ها صفحه‌نمایش ۵٫۷ اینچی دارد در حالی که مدل بزرگتر صفحه‌نمایش ۶٫۲ اینچی خواهد داشت. صفحه‌نمایش‌هایی که هر دو واقعا بزرگ به نظر می‌رسند. حتی ایوان بلس هم در این مورد ساکت ننشست و او هم در توییترش شماره مدل‌های دو گوشی جدید سامسونگ گلکسی S8 را منتشر کرد.

به هر حال خبرهای متفاوت کمی گیج‌مان می‌کنند. قبلا خبری هم منتشر شده بود که سامسونگ یک مدل جدید نوت را هم در دست ساخت دارد. سوال اینجاست که اگر دو گوشی با صفحه‌نمایش‌های نسبتا بزرگ به بازار بیایند، فروش نوت جدید همچنان منطقی به نظر می‌رسد یا نه؟ آیا سامسونگ واقعا به تولید نوت ۸ خواهد پرداخت؟ ساخت یک گوشی ۶٫۲ اینچی واقعا منطقی به نظر می‌رسد؟ و چندین و چند سوال دیگر…

‌‌‌

منبع: Ubergizmo

  • ۰ پسندیدم
  • ۱ نظر
    • مهدیار صلواتی
    • شنبه ۲۲ آبان ۹۵
    کمالی
    سلام مهندس ای ول کارت بیسته.  بیسته
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی