امکان تجربه بازی یا اپلیکیشن قبل از دانلود در ویندوز ۱۰

قرار گرفتن برنامه‌ها و بازی‌های پیش‌فرض در ویندوز 10

شما در ویندوز ۱۰ می توانید از بازی های و اپلیکیشن های پیش فرض بهره مند شوید و به صورت آنلاین تبلیغات زنده این اپلیکیشن ها را بررسی کنید و برنامه مورد نظر خود را انتخاب کنید و دانلود کنید.

 ادامه ی توضیحات در ادامه ی مطلب

در اندروید، به عنوان مثال در اپلیکیشن Whats new در سونی شما می توانید اپلیکیشن بازی مورد علاقه خود را مشاهده کنید و کمی به صورت آنلاین از آن بازی استفاده کنید و درصورت علاقه بازی مورد نظر خود را دانلود کنید. حالا این قابلیت در ویندوز ۱۰ فراهم شده است تا شما بتوانید اپلیکیشن های گوناگون را در این حالت تماشا کنید و در محیط بازی و یا اپلیکیشن مورد نظر گشتی بزنید و در صورت پسند آن را دانلودکنید.

تبلیغات زنده و یا Playable Ads، در واقع این قابلیت را به کاربر می دهد تا قبل از نصب برنامه از قابلیت های آن به صورت زنده و با تعامل خود کاربر اطلاعاتی کسب کند و به راحتی بتواند بهترین انتخاب را کند. در عکس هایی که از اپلیکیشن ها وجود دارد کاربر با اطلاعات جزئی رو به رو می شود ولی در این روش کاربر به راحتی می تواند از تمام قابلیت های اپلیکیشن اطلاع پیدا کند.

بی شک کاربر نمی تواند تمام بازی مورد نظر را در نسخه تبلیغاتی بازی کند و تنها بخشی از بازی برای کاربر به نمایش در می آید و باید کاربر از روی این نسخه تصمیم خود را بگیرد. مایکروسافت اظهار داشته است که در تلاش است کاربران با اطلاعات بسیار بیشتری اپلیکیشن مورد نظر خود را دانلود کنند.

تنها با چند کلیک می توانید از این تبلیغات زنده بهره مند شوید:

بر روی Dashboard در تنظیمات اکانت خود کلیک کنید

در زیر منو اصلی، بر روی زبانه Promotions کلیک کنید، سپس به زیر مجموعه New Campaign بروید

در این قسمت شما با ساختن یک New Campaign به راحتی می توانید براساس دستگاهی که با آن به ویندوز متصل هستید، تبلت، ویندوز و یا لپ تاپ گروه جدید خود را بسازید و برنامه مورد نظر را در تبلیغات آنلاین مشاهده کنید و از آن ها به صورت زنده استفاده کنید.


تکنولوژی | رسانه دانش و فناوری