اولین گوشی سامسونگ مجهز به دوربین دوتایی چقدر قیمت دارد؟

سه شنبه, ۲۳ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۱۹ ق.ظ





اولین گوشی سامسونگ مجهز به دوربین دوتایی چقدر قیمت دارد؟


اولین گوشی سامسونگ مجهز به دوربین دوتایی چقدر قیمت دارد؟

چند ماهی بود که شایعاتی به گوش ‌رسید مبنی بر این‌که سامسونگ گلکسی نوت ۸، اولین گوشی سامسونگ است که دوربین دوتایی دارد. اما بعدها اخبار به سمتی پیش رفت که گلکسی C10 را به عنوان اولین گوشی سامسونگ مجهز به دوربین دوتایی نشانه گرفتند که زودتر از نوت ۸۸ به بازار  عرضه می‌شود.

در ادامه مطلب همراه ما باشید...

در مورد گلکسی C10 اخبار و شایعات مختلفی منتشر شده که تجهیز به دوربین دوتایی و دستیار هوشمند بیکسبی از مهم‌ترین آن‌ها بود. گلکسی C10 به عنوان گوشی میان‌رده سامسونگ شناخته می‌شود. از مشخصات این گوشی می‌توانیم به تراشه اسنپ‌دراگون ۶۶۰۰ آن اشاره کنیم. این تلفن همراه هوشمند ۶ گیگابایت رم دارد و در دو نسخه ۶۴ و ۱۲۸ گیگابتی عرضه می‌شود. در این گوشی از یک نمایشگر ۶ اینچی سوپر AMOLED با کیفیت تصویر فول اچ‌دی استفاده شده است. گلکسی C10 اولین گوشی میان‌رده سامسونگ است که به دستیار صوتی هوشمند بیکسبی تجهیز می‌شود.

آخرین گزارش‌ها از قیمت ۵۱۵ دلاری نمونه ۶۴ گیگابایتی گلکسی C10 در بازار چین خبر می‌دهند. هنوز اخبار موثقی در خصوص عرضه این گوشی به بازار جهانی منتشر نشده است. بنابراین تا انتشار اخبار موثق برای دستیابی به اطلاعاتی مثل زمان عرضه این تلفن همراه هوشمند، باید کمی صبر کنیم.

  • ۰ پسندیدم
  • ۰ نظر
    • مهدیار صلواتی
    • سه شنبه ۲۳ خرداد ۹۶
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی