اخیرا خرده فروش آمریکایی تارگت تصویری از کارت پیش خرید بازی مورد انتظار Assassin’s Creed Origins در سراسر فضای مجازی منتشر کرد. بنا به این تصویر، گویا شایعه های قبلی در خصوص نام نسخه بعدی سری اساسین کرید صحت دارد و بازی در مصر جریان خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما باشید.

در ادامه مطلب همراه ما باشید

تنها چند روز به برگزاری مراسم بزرگ E3 2017 باقی مانده و شرکت یوبی سافت در جریان این نمایشگاه رسما از نسخه بعدی فرانچایز اساسین کرید رونمایی خواهد کرد. اگرچه در گذشته این شرکت با ارائه گزارش سال مالی خود، از انتشار بازی Assassin’s Creed جدید در سال میلادی جاری (۹۶) خبر داده بود؛ لیکن هنوز نام، داستان، شخصیت ها، دنیای بازی و… مشخص نشده است. در ماه اردیبهشت، شاهد انتشار شایعات مختلفی در خصوص نسخه جدید بازی اساسین کرید بودیم به طوری که بیشتر منابع، تصاویر و جزئیات بیشتری از این عنوان ویدیویی مورد انتظار منتشر کردند و نام رسمی آن را، Assassin’s Creed Origins دانستند.

حال چندی پیش خرده فروش آمریکایی تارگت، با انتشار بیانیه ای، تصویری از کارت پیش خرید نسخه گلد بازی Assassin’s Creed Origins را با سایر بازیکنان و طرفداران به اشتراک گذاشت. کارت پیش خرید اساسین کرید اوریجین مختص نسخه گلد بازییست که شامل نسخه اصلی بازی، بسته دیلاکس، سیزن پس و استیل بوک می باشد. آن طور که به نظر می رسد گویا سازندگان پس از انتشار نسخه نهایی بازی، بسته های الحاقی گوناگونی را عرضه خواهند کرد تا محتویات بازی گسترش یابد. همچنین پیش بینی می شود بسته دیلاکس مراحل (ماموریت) داستانی اضافه ای به همراه داشته باشد.

در تصویر منتشر شده اهرام ثلاثه به خوبی موقعیت و محل بازی Assassin’s Creed Origins را مشخص می کنند. همان طور که در شایعه های قبلی نیز به گوش می رسید، نسخه جدید این مجموعه در مصر جریان خواهد داشت. با استناد تصویر، افرادی که پیش از انتشار بازی آن را پیش خرید کنند، اسرار اولین ماموریت هرم را بدست خواهند آورد. هنوز مشخص نیست که عنوان اساسین کرید اوریجین دارای بخش چند نفره است یا خیر اما با نگاهی به نسخه های پیشین می توان دریافت که بازیکنان قادر به تجربه چند نفره و آنلاین این عنوان خواهند بود.

لازم به ذکر است چند روز پیش، خرده فروش آمریکایی تارگت از مدل طلایی کنسول پلی استیشن ۴ اسلیم خبر داد که با انتشار تصویری از جعبه آن، ادعای خود را ثابت کرد که با گذشت زمان، کمپانی ژاپنی سونی رسما از دو مدل طلایی و نقره ای این کنسول نسل هشتم رونمایی کرد. بنابراین خبرها و تصاویری که توسط خرده فروش بزرگ تارگت منتشر می شود، اطلاعات نسبتا موثقی به حساب می آیند. لذا می توان تا حدودی به ادعای این فروشگاه اطمینان کرد.به

تصویر مذکور در صفحه رسمی شبکه اجتماعی توییتر ال گیمز دلتا با طرفداران و بازی بازان اشتراک گذاشته شد. در کنار این تصویر، خطاب به کاربران گفته شد:

کارت پیش خرید نسخه گلد بازی Assassin’s Creed Origins در فروشگاه تارگت!

— AllGamesDelta (@AllGamesDelta) June 7, 2017

در ادامه شما می توانید تصویر منتشر شده از کارت پیش خرید عنوان اساسین کرید اوریجین را مشاهده کنید.

بهتر است بدانید چند ماه پیش اولین اسکرین شات از نسخه جدید سری اساسین کرید منتشر شد که بر اساس آن، موقعیت بازی همان مصر بود. البته این تصویر ادعا می کرد که نام نسخه بعدی بازی اساسین کرید، Assassin’s Creed: Empire خواهد بود؛ اما هم اکنون بیشتر منابع و گزارشات نام این عنوان ویدیویی را اساسین کرید اوریجین اعلام می کنند. ممکن است نام این عنوان در طی مراحل ساخت تغییر کرده باشد. در هر صورت، بازی Assassin’s Creed Origins هنوز به صورت رسمی توسط کمپانی یوبی سافت معرفی نشده و باید منتظر برگزاری مراسم E3 و کنفرانس این شرکت باشیم.

آخرین نسخه مجموعه اساسین کرید با نام Assassin’s Creed Syndicate در تاریخ ۲۳ اکتبر سال میلادی ۲۰۱۵ (جمعه ۱ آبان ۱۳۹۴) برای کنسول های نسل هشتم کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی ویندوزی منتشر شد. پس از انتشار این عنوان، یوبی سافت رسما اعلام کرد که به این فرانچایز استراحت خواهد داد و نسخه های بعدی این سری به صورت سالانه عرضه نخواهند شد. به همین خاطرست که در سال میلادی گذشته (۲۰۱۶)، نسخه جدیدی از این فرانچایز منتشر نشد.

کنفرانس رسمی نمایشگاه E3 2017 کمپانی فرانسوی یوبی سافت در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد (به وقت ایران) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ (ساعت ۱ بعد از ظهر روز ۱۲ ژوئن به وقت ایالات متحده آمریکا) و در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد. در جریان این کنفرانس، سازندگان به صورت رسمی از نسخه جدید مجموعه پرطرفدار اساسین کرید رونمایی خواهند کرد. همچنین جزئیات و ویدیوهای بیشتری از دو عنوان Far Cry 5 و The Crew منتشر خواهد شد. در کنار این عناوین، یوبی سافت دو بازی ویدیویی کاملا جدیدی را نیز معرفی خواهد کرد که متاسفانه در حال حاضر اطلاعاتی در این باره در دسترس نیست. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های این رویداد بزرگ با به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه کلیک بمانید…

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E3 امسال با ما...

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی Assassin’s Creed Origins چیست؟ آیا ادعای خرده فروش آمریکایی تارگت صحت دارد و نسخه بعدی مجموعه اساسین کرید در مصر جریان خواهد داشت؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با دیگر کاربران رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.