چندی پیش کمپانی فرانسوی یوبی سافت به صورت رسمی عرضه بازی Far Cry 5 در سال مالی جاری را تایید کرد. این شرکت قصد دارد نسخه جدید بازی فار کرای را در سال مالی امسال خود (نهایتا تا ۱۱ فروردین ۹۷) بر روی کنسول های نسل هشتم و رایانه شخصی منتشر کند. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه ما در ادامه مطلب باشید.

امروز روز طرفداران کمپانی فرانسوی یوبی سافت است چرا که مدتی پیش از نسخه جدید بازی The Crew و اساسین کرید رونمایی شد و حال نوبت به مجموعه Far Cry رسیده است. شعبه بریتانیا شرکت Ubisoft در شبکه اجتماعی توییتر بازی فار کرای ۵ را رسما تایید کرد. اعضای این شرکت در جلسه ای، گزارش سال مالی خود را بررسی و سپس آن را با طرفداران خود به اشتراک گذاشتند به طوری که در این گزارش، شاهد انتشار بازی Far Cry 5 در این سال مالی هستیم.

گزارش سال مالی یوبی سافت، از تمامی برنامه ها و عناوین ویدیویی این شرکت تا روز ۱۱ فروردین ماه سال ۹۷ خبر می دهد. حضور بازی فار کرای ۵ در این گزارش مالی بیانگر آن است که این عنوان ویدیویی نهایتا تا روز ۱۱ فروردین به دست بازی بازان و علاقه مندان خواهد رسید.

متاسفانه یوبی سافت اطلاعات و جزئیات بیشتری از بازی فار کرای ۵ منتشر نکرده و هنوز محیط، تاریخ انتشار و شخصیت های اصلی بازی مشخص نشده است و گویا باید تا برگزاری نمایشگاه E3 2017 منتظر بمانیم. البته اگر اخبار دنیای گیم را در رسانه کلیک دنبال کرده باشید حتما می دانید که چند هفته پیش، تصویری از نسخه سوم بازی فار کرای در شبکه احتماعی فیس بوک توسط این شرکت منتشر شد. در قسمت توضیحات تصویر، سازندگان اعلام کردند که هرگز جزیره Rook را ترک نخواهند کرد. به همین خاطر، پیش بینی می شود که نسخه جدید بازی فار کرای، ارتباط مستقیمی با نسخه سوم این مجموعه و جزیره Rook خواهد داشت.

متن بیانیه یوبی سافت در توییتر، به شرح زیر است:

آیا برای دوز سنگین نسخه جدید بازی فار کرای آماده هستید؟

— Ubisoft UK (@UbisoftUK) May 16, 2017

به علاوه، یوبی سافت اولین تصویر از لوگوی بازی Far Cry 5 را منتشر کرد که در ادامه می توانید آن را مشاهده فرمایید. این تصویر نیز اطلاعات چندانی از نسخه جدید بازی فار کرای بیان نمی کند.

همچنین شایعه ای دیگر از حضور بازی فار کرای ۵ در قرن ۱۹ آمریکا خبر داد. طبق این شایعه، نسخه جدید مجموعه Far Cry از تمامی المان های خود دور و به المان های بازی Red Dead Redemption و عناوین غرب وحشی نزدیک خواهد شد. اگرچه این شایعه کمی بعید به نظر می رسد اما با توجه به آخرین نسخه بازی و حضور آن در عصر حجر، این اقدام یوبی سافت چندان هم عجیب نخواهد بود! در هر صورت، اولین نمایش از این عنوان ویدیویی مورد انتظار در نمایشگاه E3 2017 به اشتراک گذاشته خواهد شد. بنابراین، تا برگزاری این رویداد بزرگ صبر کنید!

شایان به ذکر است ساعاتی پیش این شرکت فرانسوی با انتشار لوگوی بازی The Crew 2، رسما از این عنوان رونمایی کرد. برای مشاهده متن کامل این خبر، بر روی این نوشته کلیک کنید.

همان طور که اطلاع دارید، روز گذشته کمپانی فرانسوی یوبی سافت زمان دقیق برگزاری کنفرانس مراسم E3 امسال خود را مشخص کرد که در طول آن، شاهد انتشار ویدیوها و اطلاعات بیشتری از عناوین The Crew 2، اساسین کرید جدید و… خواهیم بود. کنفرانس این شرکت در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد (به وقت ایران) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ (ساعت ۱ بعد از ظهر روز ۱۲ ژوئن به وقت ایالات متحده آمریکا) در شهر لس آنجلس برگزار خواهد کرد. رسانه کلیک تمامی کنفرانس های این رویداد بزرگ با به صورت زنده و کامل پوشش خواهد داد. همراه کلیک بمانید…

بازی Far Cry Primal در تاریخ ۲۳ فبریه سال ۲۰۱۶ مصادف با ۴ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کنسول های نسل هشتم مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و در تاریخ ۱ می مصادف با ۱۱ اسفند سال ۱۳۹۴ بر روی رایانه شخصی ویندوزی منتشر شد. این عنوان بازیکنان را به دوران عصر حجر می برد، زمانی که حیوانات وحشی و ببرهای دندان شمشیری بر آدم ها چیره بوده و یکی از دشمنان خطرناک انسان ها به شمار می روند. یوبی سافت به خوبی این دوران را به تصویر کشیده اما وجود نقشه تکراری و مشابه به نسخه چهارم سری فار کرای، باعث گردید که بازی آن طور که باید ظاهر شود، ظاهر نشود و نقدهای نسبتا منفی ای از سوی منتقدان دریافت کرد.

علاقه مندان می توانند با کلیک بر روی تصویر زیر، به صفحه نمایشگاه E3 2017 مراجعه و تمامی خبرها، بازی های جدید معرفی شده، مقالات، انتظارات، پیش بینی ها و تحلیل کنفرانس های نمایشگاه بزرگ E3 سال میلادی جاری را در رسانه کلیک دنبال کنند. E33 امسال با کلیک…

در پایان این خبر، دیدگاه شما در خصوص بازی جدید سری فار کرای چیست؟ آیا یوبی سافت می تواند تغییر اساسی در این عنوان ویدیویی ایجاد نماید و یا مجددا شاهد نقشه ها و محیط های شبیه به هم خواهیم بود؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را در رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.