Samsung Tab S6 tablet in hand screen

پیش از رویداد معرفی از گلکسی نوت 10 که هفته آینده برگزار می شود ، سامسونگ امروز (10 مرداد 98) سامسونگ Galaxy Tab S6 را معرفی کردGalaxy Tab S6 آخرین تبلت اندرویدی سامسونگ و جانشین Galaxy Tab S4 2018 است.

 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

Samsung Tab S6 with keyboard on table 1

این تبلت دارای نمایشگر 10.5 اینچی AMOLED با وضوح  2,560 x 1,600 است. اگر اندازه و وضوح صفحه نمایش برابر با  Galaxy Tab S4  تا فروش جهانی تغییری نکند، پیشرفت Galaxy Tab S6 به طرز قابل توجهی کم خواهد بود. این تبلت جدید نسبت به مدل قبلی خود نیز سبک تر است - وزن آن 420 گرم است ، در حالی که گلکسی تب S4 دارای وزن 482 گرم بود.

 

Samsung Tab S6 specs tablet in hand back

 

دوربین جلویی، 8 مگاپیکسل است که از سنسور تشخیص چهره بهره می برد ، این اولین تبلتی است که دوربین دوگانه دارد.  لنز  اول این دوربین، 13مگاپیکسل است و لنز دوم که حسگر عمق تصویر است، 5 مگاپیکسل دارد.

 

این تبلت دارای چهار بلندگو ساخته شده توسط AKG است.درگاه آن نیز از نوع Type-C است. در پشت تبلت شیار ی وجود دارد که قلم S Pen را بصورت مغناطیسی به تبلت متصل می کند. خوشبختانه ، قلم S Pen به صورت رایگان در جعبه گنجانده شده است. شیار مغناطیسی همچنین قلم S Pen را شارژ می کند و از نظر رنگ با Galaxy Tab S6 مطابقت دارد. متأسفانه ، سامسونگ جک 3.5 میلی متری صدا را از این تبلت حذف کرده است.

 

Samsung Tab S6 camera and pen slot

 

Galaxy Tab S6 از پردازنده Qualcomm Snapdragon 855 ، 6 یا 8 گیگابایت رم ، 128 یا 256 گیگابایت حافظه قابل ارتقاء و باتری 7040 میلی آمپر ساعتی برخوردار است. از ویژگی های این تبلت می توان به پشتیبانی از سامسونگ Dex و Bixby ، و اندروید 9 پای با رابط کاربری One UI اشاره کرد.

 

Galaxy Tab S6 در سه رنگ Cloud Blue ، Rose Blush و Mountain Grey عرضه خواهد شد. این تبلت همچنین در انواع Wi-Fi و LTE در دسترس خواهد بود.

 

آن را در SAMSUNG.COM بررسی کنید

 

Galaxy Tab S6 ارزان نیست. از 650 دلار شروع می شود ، که بدون پوشش صفحه کلید است. اگر پوشش صفحه کلید را بخواهید ، 180 دلار اضافی باید بپردازید ، و کل آن به 830 دلار می رسد.

Samsung Tab S6 writing with spen front

 

 

منبع: Android Authority

© ترجمه شده توسط مهدیار صلواتی