تماشا کنید؛ کلیپ تبلیغاتی جالب G6 برای نمایش مقاومت آن

 

ال جی برای نمایش ویژگی های مختلف G6 و همچنین مقاومت بالای آن در شرایط سخت، کلیپ تبلیغاتی جالبی را طراحی کرده است که در ادامه در مورد آن توضیح خواهیم داد. ال جی کلیپ تبلیغاتی جالب و منحصر به فردی برای جدیدترین پرچمدار خود یعنی G6 طراحی کرده است که در آن ویژگی های مختلف این گوشی نمایش داده می شود. در ضمن ال جی قصد دارد با نمایش این ویدیوی تبلیغاتی، مقاومت بالای این گوشی را به طرفداران این شرکت ثابت کند. در این کلیپ تبلیغاتی، طراحی جالب بدنه شیشه ای جی ۶ نیز نمایش داده شده است. 

با ما در ادامه مطلب همراه باشید

در این کلیپ یک ماشین روب گلدبرگ مشاهده می شود (ماشینی پیچیده با طراحی مبتکرانه که از چند بخش مختلف تشکیل شده است) که چند گوشی جی ۶ آزمایش های مختلفی را در آن پشت سر می گذارند. آزمایش های ال جی در این کلیپ شامل فرو رفتن گوشی در آب، قرار گرفتن گوشی در معرض گرد و غبار، سقوط مستقیم، منجمد شدن گوشی در دمای منفی ۲۰ درجه و حرارت دادن به آن، قرار گرفتن گوشی در معرض حرارت شدید ۶۰ درجه و در پایان آزمایش شارژ سریع گوشی می شد.

 در پایان جی ۶ در  حالی دمای آن حداکثر ۳۵٫۵ درجه بود، به سلامت از لوله های آزمایش عبور کرد. پس از اینکه آزمایش مقاومت گوشی به اتمام رسید، نمایش ویژگی های مرتبط با طراحی این گوشی آغاز شد. در ابتدا صفحه نمایش FullVision این شرکت که مجهز به فناوری های HDR 10 و DolbyVision است، نمایش داده شد. سپس گوشی لیز خورد تا نمای پشت گوشی مشخص شود و کاربران بتوانند طراحی یک پارچه بدنه آن و همچنین عدم وجود برآمدگی لنز گوشی را به خوبی مشاهده کنند. پس از آن که جی ۶ آزمایشات مختلف را پشت سر گذاشت. پهپادی به پرواز آمد و یک نمای هوایی از نام جی ۶ را نمایش داد.

جی ۶ در این کلیپ تبلیغاتی، آزمایش های دشوار را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشت و ثابت کرد که گوشی مقاومی است. ال جی با طراحی این کلیپ تبلیغاتی ثابت کرد که جی ۶ در بسیاری از شرایط دشوار که بسیاری از گوشی ها در چنین شرایطی آسیب می بینند، به لطف مقاومت بالای خود هیچ آسیبی نمی بیند و خم به ابرو نمی آورد. البته لازم به ذکر است که لقب سلطان مقاومت را باید به گوشی نوکیا ۳۳۱۰ داد!

گوشی جی ۶ مجهز به استاندارد IP 68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار است و گوشه های بدنه گوشی به منظور محافظت از آن در هنگام سقوط از ارتفاع، به صورت منحنی طراحی شده اند. ال جی مدعی است که این گوشی در فرایند طراحی و تولید، آزمایشات مختلفی را پشت سر گذاشته است و هدف از طراحی این کلیپ، تنها اثبات برتری مطلق گوشی در موارد مختلف بوده است.

باید ببینیم جدیدترین پرچمداران ال جی توان رقابت با گوشی های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ را دارد یا نه. عرضه این گوشی از چند هفته دیگر آغاز می شود.