شرکت تویوتا یکی از خودروسازان پیشرو ژاپنی در هر سال به بروزرسانی سدان محبوب کمری می‌پردازد و برای سال ۲۰۱۷ نیز آن را بروزرسانی کرده تا در سال ۲۰۱۸ مشتریان شاهد عرضه نسل جدید کمری باشند. برای مشاهده ادامه مطلب با وب‌سایت ما همراه باشید.

مدل ۲۰۱۷ کمری تویوتا یک نسخه‌ای مشابه مدل ۲۰۱۶ بوده که با داشبورد جدید، روکش صندلی جذاب‌تر و ساختار بهبودیافته‌تر همراه شده است. تویوتا برای این سدان میان سایز خود دو مدل موتور بنزینی و یک نسخه هیبریدی در نظر گرفته است. با چنین نسخه‌هایی مشتریان می‌توانند مدل موردنظر را از میان نوع مختلف کمری ۲۰۱۷ انتخاب کنند. هر دو مدل بنزینی در کنار چنین پیشرانه‌ای به گیربکس شش سرعته اتوماتیک CVT مجهز بوده تا در کنار مشخصات قابل توجه به اتومبیلی راحت تبدیل شود.

نسخه پایه کمری به عنوان کمری  LE شناخته شده اما دو مدل بالاتر با عنوان XLE و XSE شناخته می‌شوند. البته دو مدل در بعضی مشخصات با یکدیگر اختلاف داشته به شکلی که نسخه رده بالا با سقف مون‌روف، شیشه جلو آکوستیک بدون سر و صدا، سیستم صوتی پریمیومی و برخی دیگر همراه است.

گذشته از آن در فضای داخلی سیستم سرگرمی بروزرسانی شده در کنار صفحه‌نمایش لمسی قرار داده شده تا رانندگان دسترسی آسانی به تنظیمات لازم داشته باشند.