هواوی

شرکت هواوی به تازگی سه نام تجاری جدید P400 ،P300 و P500 را برای دستگاه های هوشمند خود به ثبت رسانده است.

در اواخر مارس امسال، گوشی های هوشمند سری P30 هواوی وارد بازار شدند. در همین راستا، انتظار می رفت که نسل جدید گوشی های پرچمدار این برند در سال 2020 تحت عنوان P40 به بازار عرضه شوند. با این حال درخواست سه نام تجاری جدید از EU IPO نشان می دهد که این شرکت قرار است روند نام گذاری محصولات خود را تغییر داده و یا مدل های سری P جدید را معرفی کند.

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید...

در تاریخ 2 آگوست 2019، شرکت هواوی سه نام تجاری جدید را در دفتر مالکیت معنوی بریتانیا به ثبت رساند. هواوی P400 ،P300 و P500 نام های تجاری جدید هواوی هستند که به احتمال زیاد برای گوشی هوشمند و تبلت به کار گرفته می شوند.  

این شرکت تاکنون هیچ یک از گوشی های هوشمند سری P خود را با اعداد ضریب 100 نام گذاری نکرده است، البته مشخصات فنی و ظاهری این مدل های جدید هنوز مشخص نیست. شاید نسل بعدی سری پرچمدار هواوی، نه با نام P40، بلکه با نام P400 روانه بازار شود. پس می توان گفت که احتمالا نام P300 به جای P40  لایت و نام P500 به جای P40  پرو به کار می رود.

از طرف دیگر، هواوی ممکن است مدل های بیشتری را به سری P اضافه کند. این شرکت قبلا در سال ۲۰۱۷ نام P40 را درخواست کرده و آن را به ثبت رسانده است. پس احتمال عرضه محصولی به نام P40 همچنان وجود دارد. علاوه بر این، هنوز شش ماه دیگر تا معرفی گوشی های جدید سری P این برند باقی مانده است.

شاید برایتان جالب باشد:  هواوی میت 30 پرو به ایرگلس و دوربین سوپر سنسینگ مجهز می شود

این غول فناوری چینی در سال های گذشته در نیمه اول سال از مدل های جدید سری P و در نیمه دوم نیز از گوشی های هوشمند میت رونمایی کرده است. انتظار می رود که سری میت 30 به همراه مدل های لایت و پرو در اکتبر سال جاری به بازار عرضه شوند. ناگفته نماند که نام میت 30 نیز قبلا در سال ۲۰۱۸ توسط این شرکت به ثبت رسیده است.

منابع: GSM Arena و رسانه کلیک