Samsung Galaxy Note 10 vs Galaxy Note 9: What’s new? Worth an upgrade?

 

نوت 10 و نوت 10 پلاس گوشی های پر زرق و برقی هستند، آن‌ها بسیار جذاب اند، آن‌ها … گران‌قیمت هستند. اگر شما صاحب نوت 9 باشید، ممکن است برایتان مهم باشد که " چه چیز هایی در نوت 10 بهبود یافته؟ آیا این دستگاه ارزش خرید دارد؟ . خوب، بیایید نگاهی دقیق‌تر بیندازیم.

 

در ادامه مطلب بیشتر بخوانید...

 

بسته به اینکه چه گوشی دارید ، ممکن است ویژگی های بهبود یافته برایتان تفاوت داشته باشد. تنها فرق نوت ها با گلکسی سری S از لحاظ طراحی، مستطیلی تر و کم تر شدن گردی گوشه های تلفن است .

 

از طرف دیگر دستگاه های نوت 10 از آن قاعده مستثنا اند و با ظاهری خاص و منحصر به فرد طراحی شده انداز نظر ما این گوشی نسبت به نوت 9 پیشرفت قابل توجهی از نظر طراحی داشته است. با این وجود، سنسور های عمق سنج و چند سنسور دیگری که در کنار دوربین قرار گرفته و حفره هایی را ایجاد کرده  اند، پشت گوشی را کمی نامتقارن کرده اند. علاوه بر این دوربین عمودی، در پشت آن اصالت سامسونگ را زیر پا گذاشته است. در واقع زیبایی سلیقه ای است و تمام کاری که می توانیم بکنیم، این است که این موارد را به عرض شما برسانیم.

 

شایان ذکر است که نوت 10 در دو مدل رونمایی شد. نسخه معمولی، که طرفدار زیادی هم دارد یک تلفن جمع و جور (در مقایسه ی با نسخه پلاس) است که مجهز به S Pen می باشد.

 

Samsung Galaxy Note 10 vs Galaxy Note 9: What’s new? Worth an upgrade?

 

تنوع رنگ در نوت 10 بیشتر از نسل قبلش است. در نوت 10 دو رنگ جدید وجود دارد که به آفتاب پرست شباهت دارد و از زوایای کختلف به چند رنگ در می آید. این رنگ در دو نسخه با نام های Aura Black و Aura White عرضه خواهد شد.

بنابراین، نوت  ۱۰ به طور حتم در بخش طراحی بهتر از مدل‌های قبلی است. با جعبه فناوری همراه باشید.

سخت افزار و دوربین

در ایران، Note 10 و Note 10+ با یک پردازنده Exynos 9825 SoC به بازار خواهد آمد. ، شایان ذکر است که این گوشی در بازار چین و آمریکا با پردازنده  Qualcomm Snapdragon 855عرضه خواهد شد.

 

هر دو نسخه دارای تراشه ای 7 نانومتری هستند و هر دو از قدرت زیادی برخوردارند. Snapdragon 855 قبلاً امتحان شده و آزمایش شده است در تعدادی از تلفن های پرچم دار که امسال به بازار عرضه شده است ، همه این موارد عملکرد فوق العاده ای در استفاده واقعی را نشان می دهد. تراشه های Exynos معمولاً از قدرت کمتری برخوردارند، اما سامسونگ با افتخار این تراشه را در این گوشی ها عرضه می کند.

نکته ای که مطمئناً طرفداران پرشور را به خود جلب می کند این است که نوت 10 عادی دارای رزولوشن QHD + (1440 x 3040) نیست ، به خصوص که سامسونگ سالهاست که QHD را انجام می دهد. در عوض ، صفحه نمایش آن دارای 1080 x 2280 پیکسل (FHD +) است که می توان گفت با که با 950 دلار گوشی هایی با صفحه نمایش های خیلی بهتر تهیه کرد. در صفحه نمایش 6.3 اینچی ،سامسونگ 400 پیکسل در هر اینچ جا کرده ، بنابراین فکر می کنیم در استفاده روزمره مشکلی ایجاد نکند. تنها زمانی که ممکن است کاهش کیفیت را احساس کنید ، در زمان استفاده از عینک VR با تلفن خود است.

 

Samsung Galaxy Note 10 vs Galaxy Note 9: What’s new? Worth an upgrade?

نوت های جدید همچنین دارای سنسور اثر انگشت اولتراسونیک در زیر نمایشگر هستند.

 

Note 9 در سال گذشته از آخرین و بهترین سخت افزار ساخته شده بود. یعنی Snapdragon 845 در ایالات متحده و Exynos 9810 برای سایر نقاط جهان است. هر دو نوع ثابت کرده اند که تراشه ای هستند برای انجام هرکاری. بنابراین، پیشنهاد ما این است که اگر هم اکنون نوت 9 دارید، نیازی به ارتقا نیست چون هنوز می تواند عملکرد مناسبی از خودش در مقابل نوت 10 نشان دهد. اگر نوت 8 را با نوت 10 مقایسه کنید ، مطمئناً کمبود کیفیت عملکرد را مشاهده خواهید کرد ، بنابراین اگر یکی از نوت های 2 سال پیش را دارید ، پیشنهاد می کنیم یک نسخه ارتقا را داشته باشید.

 

Samsung Galaxy Note 10 vs Galaxy Note 9: What’s new? Worth an upgrade?

روی کاغذ ، ظرفیت باتری بسیار متفاوت به نظر می رسد. نوت 10 با یک باتری 3500 میلی آمپر ساعتی همراه است ، نوت 10+ دارای 4،300 میلی آمپر ساعت است. Galaxy S10 دارای یک باتری  3400 میلی آمپر ساعتی بود و در استفاده روزانه بسیار خوب بود. این احتمال وجود دارد ، نوت 10 از عمر باتری بسیار قابل توجه ما را شگفت زده  کند ، به خصوص که تنها به قدرت صفحه نمایشp  1080 نیاز دارد.

Samsung Galaxy Note 10 vs Galaxy Note 9: What’s new? Worth an upgrade?

 

حال اگر اتفاقی افتاده باشد که از نوت های 2018 متنفر شده  باشید ، اگر واقعاً می خواهید یک دوربین با زاویه دید فوق العاده وسیع داشته باشید ، یک تلفن زیبا و جمع و جور که دارای S Pen است. نوت 10 می تواند خواسته تان را برطرف کند.

 

و برای کسانی که نوت 8 یا پایین تر از  آن نسل هستند ، می گوییم - ارزش ارتقا دارد!

 

منبع: Phone Arena