اطلاعات جدیدی در رابطه با گوشی گلکسی نوت 10 سامسونگ در اختیار رسانه ها قرار گرفته که رزولوشن دوربین آن را مشخص می کند.


افشاگر معروف،   Ice Universe  اطلاعات جدیدی از گوشی گلکسی نوت 10 منتشر کرده است. بر اساس این اطلاعات، سامسونگ از دوربین اصلی گلکسی S10 پلاس در پرچمدار آینده خود استفاده می کند؛ با این حال از یک ویژگی فنی جدید بهره می برد. این احتمال وجود دارد که Ice Universe به سنسور سه بعدی ToF این پرچمدار اشاره کرده باشد و یا سامسونگ قابلیت دیگری را برای آن در نظر بگیرد.


برای مطالعه بیشتر به ادامه مطلب سری بزنید...

با توجه به این موضوع که گلکسی S10 پلاس به حالت جدید شب مجهز شده، این حالت نمی تواند به عنوان یک ویژگی جدید دوربین گوشی گلکسی نوت 10 شناخته شود. به نظر می رسد گلکسی نوت 10 آخرین گوشی هوشمند سامسونگ مجهز به سنسور 12 مگاپیکسلی با اندازه 1.4 میکرومتر باشد. این سنسور از زمان گلکسی S7 در پرچمداران این شرکت کره ای مورد استفاده قرار گرفته، البته سامسونگ سال گذشته به آن قابلیت دریچه دیافراگم متغیر را اضافه کرد. انتظار می رود گلکسی S11 به دوربین کاملا جدید مجهز شود.

گوشی گلکسی نوت 10



تا به امروز شاهد انتشار گزارش ها و شایعات زیادی از گوشی های سری گلکسی نوت 10 سامسونگ بودیم. این شرکت قصد دارد در تاریخ 7 آگوست گوشی های گلکسی نوت 10 و گلکسی نوت 10 پلاس را در معرض دید عموم قرار دهد (گوشی گلکسی نوت 10 در تاریخ 7 آگوست معرفی می شود). قدرت پرچمداران آینده این شرکت را چیپست اسنپدراگون 855 و یا اگزینوس 9825 تامین می کند (گلکسی نوت 10 سامسونگ در بنچمارک Geekbench حاضر شد).

گلکسی نوت ۱۰ به دوربین اصلی سه گانه و نسخه پلاس آن به دوربین اصلی چهارگانه مجهز می شود. این محصولات دارای حفره درون نمایشگر هستند که دوربین سلفی را میزبانی می کند. این محصولات با قیمت بالایی به فروش می رسند (قیمت سامسونگ گلکسی نوت 10 لو رفت؛ شروع از 999 یورو).