ساعت هوشمند فسیل

 

ساعت هوشمند فسیل Gen 5 از راه رسید. این محصول به سیستم عامل Wear OS مجهز شده و قیمتی برابر با 295 دلار دارد.

 

برند آمریکایی فسیل بدون تردید یکی از ارزشمندترین شرکای گوگل که دارای سیستم عامل اندروید پوشیدنی است، محسوب می شود. این برند نه تنها ساعت های هوشمند را تحت برند اصلی خود به فروش می رساند، بلکه همکاری هایی نیز با برندهای مایکل کورس، امپریو آرمانی، کیت اسپید و دیزل دارد.

این برند اخیرا از ساعت هوشمند فسیل Gen 5 رونمایی کرده که قرار است در دو مدل زنانه و مردانه به فروش برسد. هر دو مدل این ساعت با قیمت 295 دلار به فروش می رسند که نسبت به ساعت هایی که با سیستم عامل watchOS کار می کنند، کمی ارزان تر هستند. نکته جالب آن است که هر دو مدل زنانه و مردانه این ساعت اندازه یکسانی دارند.

 

در ادامه مطلب بشتر بخوانید... 

هر دو مدل اصلی ساعت هوشمند فسیل Gen 5 در سه نسخه فرعی عرضه می شوند. مدل مردانه دارای طرح های استیل، بند چرم قهوه ای تیره و بند سیلیکونی مشکی بوده و مدل زنانه دارای طرح های استیل مشکی، چرم صورتی و استیل رزگلد است.

 

در مقایسه با مدل قدیمی تر Gen 4، در مدل جدید Gen 5 چیپست اسنپدراگون 3100 با رم 1 گیگابایتی و حافظه داخلی 8 گیگابایتی ادغام شده است، در حالی که مدل Gen 4 دارای چیپست اسنپدراگون 2100، رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی بود. به نظر می رسد مدل Gen 5 سریع تر و از لحاظ مصرف انرژی نیز کارآمدتر از مدل Gen 4 باشد. کسانی که این ساعت جدید را خریداری می کنند، می توانند با یک بار شارژ کردن آن، یک هفته از آن در مود ساعت آن استفاده کنند.

 

بدون تردید کاربری تنها برای چک کردن ساعت، 295 دلار  هزینه پرداخت نمی کند. این ساعت جدید که کاملا قابلیت رقابت با ساعت های هوشمند دیگر را دارد، دارای قابلیت چک کردن ضربان قلب، محاسبه مسافت دویده شده، انجام پرداخت ها، دانلود اپلیکیشن از گوگل پلی و دریافت دستورات صوتی از طریق دستیار گوگل است.