Android Auto Redesign main interface 2

اندروید مخصوص خودرو (اندروید اتو) پنج سال پیش راه اندازی شد و از آن زمان تاکنون موتور محرک خرید خودروهای جدید بوده است. سیستم های سرگرمی برای انتخاب وسیله نقلیه جدید برای افراد از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، به همین دلیل گوگل تلاش زیادی برای بهتر کردن اندروید اتو می کند.

 

در ادامه مطلب با ما همراه باشید...

سریعتر بروید

 

Android Auto Redesign Google Maps

با بروزرسانی جدید ، اندروید اتو به محض روشن کردن خودرو ، برنامه ناوبری مورد نظر نشان داده می شود ، بنابراین دیگر نیازی به شروع از صفحه اصلی نخواهید داشت. همچنین مکان های ناوبری را بر اساس تاریخچه شما به شما پیشنهاد می دهد. اگر می خواهید به جایی جدیدی بروید ، همیشه می توانید از کلید واژه "Hey Google" استفاده کنید و دستورالعمل های جدیدی را بخواهید.

 

یک نوار ناوبری جدید، فعالیت هایتان را به صورت لحظه ای نمایش می دهد تا آنچه را که اکنون انجام می دهید را ببینید.

 

در این نسخه از اندروید اتو ، یک راه‌انداز برنامه جدید وجود دارد، که با استفاده از آن می توان راحت تر بین برنامه های سازگار با سیستم عامل جابجا شد. در حالت HUD می توانید به مواردی نظیر نقشه ، پادکست ، تقویم و اخبار دسترسی پیدا کنید. این فهرست بر اساس برنامه هایی که بیشتر در هنگام رانندگی از آنها استفاده می کنید ، سازماندهی می شود.

 

در نسخه جدید اندروید اتو قابلیت های جدید و امن تری در دسترس هستند.

Android Auto August 2019 update navigation and spotify

 

برخی از برنامه‌های اندروید اتو یک نشان ویژه دستیار گوگل را در گوشه خود دارند. زمانی که لوگوی (نشان) آن را لمس کنید ، دستیار به شما جزئیات بیشتری مربوط به برنامه انتخاب شده را می‌دهد، مانند کمک به درک برنامه تقویم خود، ایجاد تماس تلفنی، یا ارسال یک متن. شما هنوز هم می‌توانید از صدای خود با "هی گوگل" برای اجرای این اعمال استفاده کنید.

 Android Auto Redesign notifications

نسخه جدید اندروید اتو، همچنین شامل نوار اعلان می شود که به شما امکان می دهد اعلان ها را با سرعت، مدیریت کنید. این نوار تماسها ، متون و هشدارهای اخیر را نشان می دهد و به شما اجازه می دهد تا در صورت امکان به آنها پاسخ دهید.

 

قالب مشکی و استفاده بهتر از فضای صفحه نمایش

 Android Auto Redesign main interface

گوگل همچنین یک قالب مشکی جدید که به سریع تر دیدن شما کمک می کند، همراه با دیگر لهجه‌های زبان و فونت‌های جدید را به قابلیت های این سیستم اضافه کرده است. این کار به شما در استفاده ی از اندروید اتو کمک می‌کند تا احساس جدیدی و جذابی داشته باشد.

 

Android Auto Redesign Google Podcasts

منبع: Android Authority

© ترجمه شده توسط Techbox.blog.ir