سامسونگ گلکسی بوک S

سامسونگ از لپ تاپ جدید خود رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی بوک S به پردازنده اسنپدراگون 855 مجهز شده و دارای سیستم عامل ویندوز 10 است.

 

سامسونگ امشب در مراسم خود علاوه بر گوشی های سری گلکسی نوت 10، از لپ تاپ جایگزین گلکسی بوک 2 نیز رونمایی کرد. سامسونگ گلکسی بوک S ضخامت و وزن کمی دارد و از چیپست اسنپدراگون 855 بهره می برد. این دستگاه دارای سیستم عامل ویندوز 10 بوده و کارایی بالایی دارد. این لپ تاپ کره ای به نمایشگر 13.3 اینچی لمسی با رزولوشن فول اچ دی مجهز شده است.

 

چیپست اسنپدراگون 855 مورد استفاده در این محصول توسط 8 گیگابایت رم از نوع LPDDR4X و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. باتری 42 وات ساعتی مورد استفاده در این دستگاه تا 23 ساعت شارژدهی خواهد داشت. با استفاده معمولی می توانید تا یک روز سامسونگ گلکسی بوک S را بدون نیاز به پریز برق، همراه خود داشته باشید.

 

این لپ تاپ از فناوری شارژ سریع Quick Charge 2.0 پشتیبانی می کند. این محصول جدید سامسونگ از مودم LTE Cat.18 بهره می برد. متاسفانه سازنده این دستگاه برای آن تنها یک پورت USB-C در نظر گرفته که البته در گذشته اپل نیز چنین رویه ای را در پیش گرفته بود. سامسونگ برای تضمین امنیت این محصول از سنسور اثر انگشت به همراه قابلیت ویندوز Hello استفاده کرده است.

 

سامسونگ گلکسی بوک S ضخامتی برابر با 11.8 سانتی متر داشته و وزن آن تنها به 960 گرم می رسد. اسپیکر این محصول توسط شرکت AKG بهینه سازی شده تا کاربران در زمینه مولتی مدیا کمبودی را حس نکنند. این لپ تاپ در پاییز سال جاری میلادی در چندین کشور با رنگ های طلایی و خاکستری برای فروش عرضه می شود.

 

منبع: GSM Arena و رسانه کلیک