شرکت اپل از نام آیفون پرو برای آیفون 11 استفاده می کند؟

ظاهرا قرار است اپل از نام آیفون پرو برای سری جدید آیفون 11 استفاده کند. تغییر اصلی آیفون های 2019 نسبت به نسل های قبل، دوربین اصلی سه گانه است.

شرکت اپل معمولا در هنگام عرضه محصولات جدید خود، به طور محرمانه عمل می کند. هرچند که منبعی به نام کوین ایکس با نوشتن متن های کوتاهی در حساب توییتر خود، برخی از اخبار مربوط به این محصولات را لو می دهد.

 

 

به نظر می رسد امسال اپل قرار است از نام پرو برای محصولات جدید خود استفاده کند. طبق شایعات مختلف، سه گوشی آیفون تا پایان امسال معرفی خواهند شد که در واقع جایگزین هایی برای گوشی های آیفون XS ،XS Max و XR هستند. پس به احتمال زیاد، نام آیفون پرو (5.8 اینچی) و آیفون پرو (6.5 اینچی) برای نسخه های بعدی XS و XS MAX به کار می رود. البته شایعات دیگری مبنی بر عرضه گوشی های آیفون به نام های آیفون 11R، آیفون 11 و آیفون 11 مکس نیز وجود دارد

به نظر می رسد آیفون پرو جدید نسبت به گوشی های فعلی، اندکی ارتقا یافته است. این امر باعث می شود تا اطلاعات زیادی درباره آن منتشر نشود. نمای جلوی این گوشی نه از لحاظ اندازه و نه از لحاظ فناوری تغییر نکرده است، اما موتور تپ تیک، پشتیبانی از قلم اپل، چیپست A13 و سیستم عامل iOS 13 در نسل جدید گوشی ها حضور پیدا می کند. طبق گزارش های مختلف، سال های 2020 و 2021 به عنوان سال های تغییرات عمده برای گوشی های اپل خواهد بود. از جمله این تغییرات می توان به کاربرد اولدهای خمیده و استفاده از سنسورهای چهره و اثر انگشت زیر نمایشگر اشاره کرد.

 

https://click.ir/wp-content/uploads/2019/08/iphone-11.jpg

از مهم ترین تفاوت نسل جدید گوشی های اپل، می توان به چیدمان دوربین اشاره کرد. طراحی مربعی شکلی که در پنل پشتی به چشم می خورد، احتمالا جایگاه همین دوربین های فعلی و یک دوربین 12 مگاپیکسلی اضافه خواهد بود. این تغییر در واقع یک واکنش طبیعی جهت هم ردیف شدن با رقیب هایی مثل سامسونگ و هواوی است. آیفون پرو به زودی معرفی خواهد شد و تا آن زمان، مسلما اطلاعات بیشتری درباره آن به دست می آید. این محصول احتمالا در بیستم سپتامبر سال جاری عرضه می شود.

 

منبع: GSM Arena و رسانه کلیک